Måndag 6 September 14.59

2010-09-06 @ 15:06:13
En dag sen min värld rasade samman, och jag undrar redan om jag kommer orka med det mer...

Dom flesta vet nog vad jag menar men orkar inte med någon vidare förklarning just nu. Men jag saknar dig...
I helgen blir det i alla fall och åka till torsby men sovplatsen är lite oklar ännu, likaså en del andra detaljer. Men det märks väl hur det blir :) Just nu fokuserar jag på att inte verka allt för depprimerad inför folk och det går väl lite si och så. Ska nog ringa någon av brudarna senare under dagen för och komma ut, ligga hemma är inte min grej just nu.

Btw, vad tyckte ni om designen ?:) tyckte inte att menyn direkt passade in så ska nog ändra på den sen när jag kommer på hur jag ska ha den. förslag ?

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint det blev ! (:



Men du Anna, du vet vart jag finns om du vill prata ! Bara du hör av dej, när som hellst.<3



Vi får ses på mârten också ! Haha vill du inte sova hos din mamma eller ? ;p

2010-09-06 @ 16:05:10
URL: http://znuttisen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback