Att klockan är 2 på natten verkar inte vara till någon hjälp då jag ropar efter John Blund.

2011-08-21 @ 02:17:05
Är så vaken det bara går och bli. Så vaken att jag till med överväger att gå och göra mig en kopp kaffe då det ändå inte skulle göra någon skillnad.

Lyssnar till grannes förbannade baslåda som dunkat i ca ett dygn nu. Konstigt nog får det mig att känna en viss trgghet detta dunkande som jag beklagat mig så över. Känns bra att veta att jag inte är den enda som sitter vaken denna Lördag natt i detta jäkla Säffle.

Funderar på att nörda 2 1/2 men i väntan på morgonljuset. Känner mig inte trygg i mörkret, det får mig att vilja sova med lampan tänd. Jag oroar mig alldeles för mycket. Måste finna tryggheten snart innan jag blir galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback