Lördag 18 December 15.54

2010-12-18 @ 15:57:47
All i need is my guitar.

Halsen är döende vilket betyder att jag inte kan sitta och plinga på min älskade gitarr och sjunga ut mina vackra toner. Om jag nu ska visa lite hänsyn till dom andra som bor i huset. Så kära tomten, jag önskar mig en bra hals !

Godispåsen i mitten och en styck emma och en styck anna på var sida. Duschen väntar och sen oändlig tid framför spegeln inför en kväll vid fritidsgården.

See you there lovers !

PS: bloppis på g troligen !

Kommentarer
Postat av: therese

Åh jag är så jävla klantig, glömde inpackningen! Men jag åker tillbaka till stan på måndag och kommer hem igen på onsdag, funkar det för dig? Jag ska garanterat upp till sysslebäck så om jag får ditt nummer så hör jag av mig? :)

2010-12-18 @ 16:39:13
URL: http://therrorrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback