Söndag 31 Oktober 15.21

2010-10-31 @ 15:27:57
En överlevare.

Blivit en hel del prat dom senaste dagarna och det kommer antagligen bli mer. Eller jag vet att det blir mer. En jävla massa mer.
Så fort jag pratar med någon kan jag inte låta bli och tänka "så jävla synd är det faktiskt inte om mig". Men dom säger att anledningen till att jag tänker så är att jag är en "överlevare"? Att jag gör allt för att skydda mig själv. Att det "egentligen är synd om mig".
Själv har jag ingen aning om vad jag ska säga när folk säger så. Men samtdigt finns det folk som står på den andra sidan och säger att jag borde ha förståelse. Och då har jag inte heller en jävla aning om vad jag ska säga.
Förvirring till max säger jag bara !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback