Torsdag 28 Oktober 21.56

2010-10-28 @ 22:02:36
När jag väl gjort ett så blir det alltid fler...

Jag tror det här med och blogga är aningen beroendeframkallande. Eller så är det jag som har alldeles för mycket fritid. Funderar på och gå ut och hämta väskan pga två anledningar...

- tror min parfym kommer vara ganska frusen till morgonen om den ligger i traktorn hela natten
- jag känner att jag verkligen borde göra matten

Efter att ha läst den sista anledning tänker säkert många "är du dum eller? du har ju fan i stort sett klar med 9;ans matte. vad fan ska du sitta hemma och slita med det för?". Och ja, jag tycker också att det är ganska ologiskt. Men jag känner att jag bara vill bli klar med skiten. Helst tänta (stavning?) av A-kursen också. Vill har så lite som möjligt och tänka på när jag börjar gymnasiet. Och det är grymt mycket matte på nv...



troligen kommer jag inte gå ut och hämta väskan vilket kommer resultera i att jag får en ångestattack och min parfym kommer vara djupfryst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback