Söndag 30 November 22.01

2008-11-30 @ 22:10:19
How can I bee the one to blame when I just tried to be a good friend?

Dagen vart som förväntat ganska så förjävlig men inget av det som jag hade trott skulle hända hände. Bara allt annat. Liksom 4 timmar och rycktena går utan att man ens gjort något! Bara umgåts. Och sen 20 min för att man sitter och äter tillsammans, va fan?! Är det så det verkligen meningen att det ska vara eller? Nu är allt bara skit, folk ringer, är sura för att jag "snott hennes kille".  Men vi är inte tillsammans. Men inte fan har dom rätt och klaga om vi var. Hon bad han dra åt helvete, knullade en annan, vägrade berätta sanningen, ljög honom rakt i ansiktet men ändå är det han som gör fel som umgås med mig. Fuck asså!

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback