Onsdag 23 December 13.18

2009-12-23 @ 13:26:40

Det är inte fel att erkänn att det är dags att de upp.

Om ca 20 minuter sätter jag mig på en buss till Torsby för att fira jul men familjen. Eller ja, vilka är egentligen ens familj ? Är det ens biologiska familj eller är det dom som är ens familj i hjärtat. Själv vet ja inte riktigt vad jag tycker. Min så kallade familj måste jag erkänna aldrig har vart någon riktigt familj. Det har mest varit att jag mamma och fredrik bodde under samma tak och sen kom pappa och sov där ibland. Och ifall det är en familj eller några personer som tragiskt nog råkar vara släkt det vet jag inte. Men ja, hinner inte skriva mer.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback