Torsdag 17 December 12.24

2009-12-17 @ 12:34:31

Jag bara delar med mig av mina åsikter.

Sitter i datasalen just nu och har franska. Känns aningen meningslöst att överhuvudtaget ha det på schemat när jag ändå inte lär mig någonting. Fattar inte ett dugg av det jävla grötmumlet. Vet inte ens om han pratar svenska danska eller franska. Vill helst byta till svenskengelska men behöver poängen så får väl försöka stå ut med skiten. Ny lärare nästa termin också men ja är tveksam på om det blir något bättre bara för det. Ska ha en lektion i veckan utan lärare också vilket kommer fungera jätte bra, eller inte. Har världens jävla PMS period just nu. Har PMS på precis allt. Och sen så finna det vissa personen som jag stör mig något enormt på. Verkar aldrig gå in i skallen på dom att jag menar allvar när jag säger åt dom och ge fan. JAG HATAR DIG! Jag HATAR att du ska lägga dig i precis allt vad jag gör, att du klagar på allt jag gör och att du är så äckligt omgoen. Ger man dig kritik kaxar du bara tillbaka. Klarar inte av det. Och jag tror du fattar att jag menar DIG. Och nej, du kommer aldrig få dig något jävla ligg även om du så åker till ditt kära torsby eller karlstad eller allt vad du nu än säger. Så sluta skryt om det (: Du kommer förbli oskuld. Ja, nu menar ja inte att det är fel på och vara det, själv tycker jag bara det är bra men ja hatar när folk som är det sitter och säger att dom skulle kunna få sigg ett ligg när dom vill och att dom är så jävla bäst. Du är på allt som rör sig men ändå får du ingen så sluta vara så jävla kaxig. Inse någon gång att du inte är bättre än någon annan. Att du beter dig som du gör mot allt och alla visar bara vilken nivå du ligger på. Tack och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback