Torsdag 31 December 00.01

2009-12-31 @ 00:07:31

Wasted.

Sitter här och tänker lite, måste säga att det är tur att man har ida :D någon vidare utveckling på den meningen kommer det alltså inte att bli med tanke på att folk är totalt cp. Allt och alla behöver inte ta åt sig då va ?

Men nu var det ju inte så att det var det ja tänkte på utan på lite annat. Finns bara 3 personer i hela världen som vet hela sanningen och det känns som om att ja måste dela med mig av det, i alla fall till en viss person. Men det är den sista jag skulle vilja säga det till. Blir helt galen. Vet inte om det är jag som ser överdrivet seriöst på det hela eller om ja faktiskt svikit ett förtroende. Visserligen vet ja inte om det faktiskt är sant och exakt hur det gick till pga vissa saker men ja, allt känns fel och ja vill bara gå och dö. Tårar rinner....

/Annah


Kommentarer
Postat av: Ida Eskilsson

Love you. Finns <3

2009-12-31 @ 01:15:59
URL: http://iissies.blogg.se/
Postat av: AnnahBjör

jag älskar dig med<3

2009-12-31 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback