Torsdag 26 Februari 11.38

2009-02-26 @ 12:04:50
My own world...

Var i Branäs igår då! (: Jag och Martina var ju rena naturbegåvningarna på att åka. Mina knän ser ut som fan själv efter alla gånger som jag slängt mig på backen i ren panik kan jag säga. Det gör förresten Martinas antagligen också. Och jag gjorde Sveriges snyggaste vurpa också. Jag åkte där vid Dog park och sen åkte jag ur backen (pinsamt nog inte med mening:$) och flög som fan och gjorde världens jävla kullerbyta och landade med snowboarden på på huvudet. Då kände jag mig faktiskt ganska vig. Men tack gode gud för hjälmar :o Om jag inte hade haft den hade jag vell typ krossat skallbenet eller någon liknande. Fast det gjorde faktiskt inte så där jätte ont. Tror jag i alla fall inte. För jag skrattade som en galning när jag låg där på marken. Och sen kom de nån kille med skidor och frågade om jag var okej. Det tyckte jag också var ganska komiskt så när han hade åkt skrattade jag ännu mer. (Jag vet att jag har extremt bra humor)
Och sen en kul sak till ! :D Det här är bara så bäst...
Jag och Martina skulle åka till Björnbuseland och åka lite. Men sen var det så jävla isisgt i backen ner dit så vi knäppte av oss snowboardarna i backen. Och för Martina gick ju det bra men för mig gick det... inte fullt lika bra. Min snowboard åkte liksom iväg utan mig när jag hade knäppt av mig den. (Den åkte visserligen bättre utan mig men ändå...) Och jag som är lite smått blond av mig satt bara kvar i backen och tittade när den åkte iväg. Och sen när det hade åkt en bra bit ställde jag mig upp och skrek "NEEJ" fast jag stod fortfarande kvar. Sen när man inte längre kunde se snowboarden vart det en jävla fart på mig ner för bakcen. Och sen när jag hade sprungigt en bit så mötte jag typ en turk eller något som hade hade en fin konversation med.
Turken: Jag såg snowboard och jag tänkte. Var är människa?!
Jag: Här är människa! :D
Turken: Och där är snowboard. *pekar mot skogen*
Jag: Tack! :)
Och sen typ sprang jag in i skogen och letade reda på snowboarden och sen var det bara och gå upp för backen igen. Vilket var jävligt jobbigt för den som vill veta. Sen så bestämmde vi oss för att det här var inget för oss så vi gick tillbaka till gondolen och tog den ner. Sen nere på marken så gick vi till restaurangen och värmde oss. Vilket var ganska behövligt. Efter att ha suttit där och segat oss ett tag så gick vi tillbaka till "Anusbacken" (som jag kallar den) och åkte där eftersom den och barnbackarna verkar vara dom enda som vi tar oss ner för. Även om det tar ett tag.
Förresten, är det någon ska på Spöknatta?:o Och någon som är säker på när det börjar och slutar och skit? Alla säger olika så jag är liksom lite osäker. Fast jag tror jag ska ringa till Ylva sen. Hon vet bäst ;) A

/Annah

Kommentarer
Postat av: Martinaa

Haha vi e bäst ;)<3

2009-02-26 @ 12:57:50
URL: http://martinaapersson.blogg.se/
Postat av: S

Jag tror jag ska på spöknatta iaf <)

Det börjar nog typ 6 och slutar vid 1 (y)

2009-02-26 @ 17:15:58
URL: http://sandrawkjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback