Måndag 23 Februari 10.33

2009-02-23 @ 10:45:14

Vill bara va med dig och ingen annan stans! <3

Känner du igen vilken låt textraden är skriven ur Ällen?(A) Om du nu läser det här då. Men det hoppas jag att du gör. För ditt eget bästa alltså :) Fan vad vi knarkade den låten. Och fan vad länge sen det var. Har faktiskt börjat knarka den låten igen (A) Den är ju så jävla bra. Har inte skrivit nu på ett tag heller. Har inge haft någon internet och sen så har man varit på "lan" i helgen. Och jävlar vad mycket jag lanade. Hela 10 minuter tror jag fan. Men kul var det ;) Mys var det i alla fall...(A) <'3
Just nu sitter jag i soffan och känner mig skitpigg. NAAAT.....! Gick och la mig direkt ja kom hem igår och sov till 6. Sen åt jag och sen sov jag igen tills klockan typ 11 och sen gick ja upp i sängen och la mig och sov tills nu så jag har vell snart sovit i 24 timmar men ändå är jag skit trött. Måste fan vara fel på mig xD Plus att jag vill ha kaker!:o Tänk vad gott alltså. Men ska jag sitta och äta kakor och sova hela tiden kommer ja vell bli fetare än fetast.
Ska till Branäs och slå ihjäl mig på snowboard på onsdag också. Shit asså. Ifall ni ser någon som typ rullar ner för backarna så är det antagligen jag och Martina. För vi är bääääääst på att åka ! :)

Aja, nu ska jag gå och typ sova eller nått.

Puss på dig :*

/Annah


Kommentarer
Postat av: Martinaa

Haha fan va ägda vi e x) , vi kmr äga helaa backen :DD <3

2009-02-24 @ 12:10:41
URL: http://martinaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback