Onsdag 11 Februari 21.04

2009-02-11 @ 21:30:55

What do you feel when you look in the mirror?

Fick typ övertråkigt så bestämde mig för och skriva lite mer. Ska bli duktig på det här med och skriva blogg nu har jag tänkt och inte bara skriva några enstaka inlägg och sen bara skita i det. Men eftersom ja bor mitt ute i en skog där det inte finns speciellt mycket och göra så tror jag nog inte att det kommer bli speciellt svårt. Jag har ju fan inte ens några grannar :o Så jävla lite folk bor det här. När jag tänker efter så tror jag att typ 10% av allt levande som finns här ute i skogen är människor och dom resterande 90% är älgar och skatjävlar :) Det är i varje fall inte långt ifrån.
Det fanns förresten chips !:D som jag och pappa var tjocka och åt upp. Rena rama kaloribomben det där... Fast jävligt gott är det. Och vem bryr sig egentligen, och bara vara líte fetmabarn är det ju ingen som har dött av.
Blir nog duscha snart. Tror jag. Fast det blir säkert så att jag gör det sent inatt eftersom ja kommer vara för lat för att gå dom 14 trappstegen och 3 metrarna som det är till duschen ifrån mig säng. Usch vad tjockis jag har blivit. Får fan sluta med allt jävla godis och alla chips och all dricka och sluta vara så lat. Kommer ju behöva söka in till en fetmaklinik snart :o Vilket inte är speciellt trevligt. Bo med en massa tjockiser som finner mat som det enda intressanta samtalsämnet. Fast det är inte speciellt kul och bo med en massa anorexiabarn som sitter och räknar benknotor hela dagarna och istället för att vara ute och festa (eftersom dom ser för feta ut i alla käder dom äger för att kunna gå ut och sen så är det ju faktiskt kalorier i alkohol) har som fredagsaktivitet att spy tillsammans. Nej, ujjamejja, man får se till och hålla vikten så att man slipper allt det där.
Inte långt kvar till UKM nu heller. Konstigt nog så är jag inte ett dugg nervös :o Vet då fan varför. Inte är det för att låtarna sitter som berg i varje fall. Eftersom vi bara har spelat ihop 3 gånger så känns det ju inte direkt supertryggt. Men ska jag vara ärlig så tycker ja personligen att det låter ganska grymt :o Stämmorna låter sjukt snyggt och pianot är så jävla najs och sen gitarren låtar fan bra den med. Skryter gör man också nu ja men... jag är tamejfan proud :) Och förresten...
Alla som ser det här: Se till och vara på stjärnan i Torsby kl  17.00 och heja på oss !

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback