Söndag 15 Februari 2009

2009-02-15 @ 13:51:52

Har hört dom orden för många gånger för att tro att dom är sanna...

Mja... UKM i helgen då. Det gick käpprakt åt helvete kan jag säga. Han som skulle stämma gitarren åt mig stämde den fel och det märkte jag inte förens på scen så det lät ju fruktansvärt. Sen typ spelade Ellen skit fort på den andra låten så jag han ju inte med och när jag försökte hänga med så missade jag ju såklart eftersom det gick så jävla fort. Med andra ord så sög det hela totalt. Skämms ganska så rejält just nu. Men i alla fall... Får vell hoppas att det går bättre nästa gång man står på scen. Om det blir någon nästa gång då.

Ligger i sängen och är skit trött. Fick inte sova i morse eftersom Timo är här och snickrar och det låter ganska så mycket kan jag säga. Så det var inte det enklaste och försöka sova. Tror nog att det blir och ligga här ett bra tag till. Har inte så mycket annat och göra.

Aja...

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback