Fredag 13 Mars 16.10

2009-03-13 @ 16:51:42
Sätter mig på en buss, det här är resan tillbaks.

Det var inte speciellt mycket av det där med och äta kladdkaka. Orkade inte gå ner för trappan och eftersom jag inte har speciellt mycket annat för mig blev det vell och skriva lite mer i bloggen. Skriver lite onödigt mycket kanske men äsch vad fan ;) Sitter och lyssnar på musik just nu. Har inte tänkt på det förut men man känner nästan igen sig i alla fall någon textrad i varje låt. Det är ganska coolt. Några exempel...
... "Dissar hela tiden vill inte hålla mig i handen" - Ja, jag har inte direkt lust och skriva en förklarning här och nu men dom som känner mig förstår nog vad jag menar om ni tänker efter.
... "Sophie's tryin' to make her elf thinner. She say she's eatin' too much" - Finns vell inte direkt så mycket och säga om det. Har ju trots allt haft anorexia...
..." I tried to be perfect but nothing was worth it. I don't belive it makes me real" - Har ju sen barnsben fått lära mig att i andras ögon ska man vara perfekt. Men med tiden insåg jag att det inte känade något till att försöka eftersom ingen kan vara perfekt. Alla har vi våra fel. Och, ja, det finns många som försöker dölja det men alla ser igenom det falska. Alla vet vem man är egentligen även om man med alla sina krafter försöker att dölja det. I tried to be perfect but nothing was worth it. I don't belive it makes me real helt enkelt.
... "Cause we lost it all. Nothing lasts forever. I'm sorry, I can't be perfect" - Jag vet inte om jag känner igen mig speciellt mycket i själva låtexten men allt som den låten påminner mig om får mig att känna ett ganska starkt band eller vad man ska säga till den låten. Och just dom raderna känner jag extra starkt för.
Fast sen är det ju ganska kul och skriva egna låtar också :$ Har skrivit en del faktiskt men inte speciellt mycket som jag kännt att jag blivit nöjd med. Fast det finns ju en text som jag faktiskt är ganska nöjd med...

12 september 2008 blev min dröm sann
Men sen när du försvann var det mer än en tår som rann
Ärret på min handled är nu blekt
Kärlek är en lek som jag aldrig borde ha lekt
Tårar som rinner och hopp som försvinner
Känslor för dig som fortfarande brinner

Och ja.... sen är det vell en massa mer. Inte så där värst bra men ändå. Får träna på och skriva texter ;D Men nu ska jag äta kladdkaka :D<333333333333

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback