Lördag 30 Maj 23.36

2009-05-30 @ 23:50:39
The child needs a helping hand.

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Har väl haft lite fullt upp kan man säga. Har försökt lära mig den jävla övergången på låten ja ska spela på skolavslutningen vilket bara går åt helvete efter att Sara skulle vara och ändra -.-'  Och sen har hon helt plötsligt kommit fram till att jag ska spela en låt till och jag egentligen inte vill spela men jag verkar inte ha något val. Så jävla sur blir jag. Just nu har jag bara lust och slänga ut gitarren genom fönstret och aldrig behöva se den mer men den kanske inte är en så värst bra ide. Men ja funderar faktiskt på och lägga ner musiken snart. Känns som om att allt jag gör går åt helvete. Är aldrig nöjd när jag går av en scen till exempel. Och om man lyssnar på Sara har jag antagligen varken taktkänsla eller talang egentligen. Vad jag än gör så ska hon vara och ändra eftersom att det inte är bra nog. Men, men. Hon vet väl bäst. I alla fall så kanske skolavslutningen blir det sista jag spelar på scen. Kanske över huvud taget. Fast jag vet då fan vad jag ska göra sen då. Hade ju liksom planerat och gå gyro på gymnasie och allt men har ja gett upp musiken har jag ju inget där och göra. Så det blir väl typ och gå media då och få något vanligt, tråkigt jobb. Fuck, jag vill verkligen inte ge upp musiken men det känns verkligen som om att jag borde de. Älskade och
sjunga när jag var liten men så en vacker dag insåg jag att jag inte är så värst bra på det och det samma är det väl nu. Älskar det men har ingen talang. Nån som kan hjälpa mig hur jag ska göra eller ?!

/Annah

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Annah, lägg inte ner musiken. Du är grym. Okej?

2009-05-31 @ 16:26:40
URL: http://miccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback