Måndag 18 Maj 17.46

2009-05-18 @ 18:30:36
I'm holding on to all i think is safe.

Mår lite bättre psykiskt idag. Har kommit en liten bit på vägen även om det är långt kvar. Fattar ärligt talat inte hur jag alltid lyckas hamna i skiten. Vad jag än gör sårar jag någon. Tror faktiskt universum skulle klara sig bättre utan mig. För så värst stor nytta kan man inte påstå att jag gör. Fast i och för sig, alla är vi här av en annledning så helt jävla onödig kanske jag inte är även om det ibland känns så. Nej, nu får jag sluta skriva om hur jävla depprimerad jag är. Vartenda inlägg kan inte handla om hur misslyckat mitt liv är. Så nu till något mindre depprimerande...
Sitter och lyssnar på Alexander Rybaks låt fairytale för första gånger. Har inte hört den förut etersom att jag hade fullt upp med att grilla med folket när det var Eurovision. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag skulle ha sett det även om jag vart hemma. Har inte sett ett enda avsnitt av melodifestivalen iår eftersom att i 9 av 10 fall suger låtarna. Vilket Alexander Rybaks låt också gjorde. Dom andra låtarna måste verkligen ha varit fruktansvärda med tanke på att den här låten van så stort. Nej, usch, åt helvete med melodifestivalen säger jag bara. Åt helvete med all musik som inte innehåller en elgitarr också förresten(y) 
Bränboll och fotboll emot Stöllet imorgon också. Lätt att mitt lag kommer vinna säger jag bara ! Även ifall jag inte kommer att bidra speciellt mycket till segern xD Har verkligen noll bollkänsla. Kan inte träffa en boill för fem öre. Men men, får vell se hur de går imorgon. Skriver mer då. Pyss.

/Annah   

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart vi vinner, du är ju i samma lag som mig! :'D och jag håller med dig om att melodifestivalen är kasselikasskass :)

2009-05-18 @ 21:05:17
URL: http://therrorrese.blogg.se/
Postat av: AnnahBjör

Haha, ja, de gick ju så bra sist vi spela i samma lag så xD Vi vann NÄSTAN :D

2009-05-18 @ 21:26:11
Postat av: AnnahBjör

Haha, ja, de gick ju så bra sist vi spela i samma lag så xD Vi vann NÄSTAN :D

2009-05-18 @ 21:36:05
Postat av: Therese

Vilka var det som vann nu då? (a) <)

2009-05-19 @ 17:38:47
URL: http://therrorrese.blogg.se/
Postat av: AnnahBjör

Va vann! ;D

2009-05-19 @ 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback