Måndag 18 Maj 21.37

2009-05-18 @ 21:51:49
Nothing else matters.

Nu har man suttit och slitit med den här jävla bloggen i säkert över en timme bara för att få den att se lite snygg ut. Ipoden tog mig säkert en halvtimme och få ordning på men jag är jävligt nöjd med den. Är ganska nöjd med hela startsidan. Kanske lägger till några detaljer sen om jag orkar. Men kommentarsidan däremot tror jag snart att jag dampar sönder på. Hur jag än gör så blir det fel. I'M IN NEED OF HELP!  Den som förklarar hur man gör för att få menyn och headern lika på förstasidan och kommentarsidan får en kram (a) Måste förresten ekänna att det är jävligt kul och sitta och dola med bloggdesign (: Ska nog fixa designen på testbloggen sen också, ni kan ju kika in där någon gång ifall ni har lust (; www.annahbjor.blogg.se/design

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback