Onsdag 20 Maj 22.35

2009-05-20 @ 22:56:10

Trough the darkest of your days.

Dagen till ära var det klassiker(löpning) och bankett. Löpningen på 8 km vart i mitt fall en promenad på 8 km eftersom att jag är så extrem lat. Gick i mål på 93 minuter vilket bara var ca en halvtimme om inte mer efter 1:an. Stolt över min insats (y) Men det var fan jobbigt, den där backen vid skogen höll verkligen på att ta död på mig. Men jag får väl försöka se positivt på det med tanke på att jag har 2 gånger kvar. När jag väl kom i mål vart det en tur till matsalen. Åt mer än vad jag gjort på bra länge så med andra ord åt jag ganska mycket. Men är man hungig så är man.
Och så till banketten. "Middagen" var trevlig men "showunderhållningen" var vad man skulle kunna kalla kaos. Det vart inte direkt som man hade tänkt sig när man väl stod där på scen. Men jag förstår inte hur jag kunda hålla på att välta två gånger under banketten när jag aldrig ens vart nära förut. Fan inte meningen att jag ska stå på scen ju. Aja, nu ska ja se om ja hittar något och äta. Hungrig. Igen.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback