Söndag 17 Maj 18.08

2009-05-17 @ 18:19:52
Rädslan som jag lever med.

Var ett tag sen jag skrev sist. Har inte haft varken tid eller ork. Men men, ska nog försöka börja skriva igen. Idag har jag i varje fall ägnat mig åt bloggdesign. Lite nytt som ni kanske ser. Är ganska stolt över att jag fick till det  pass bra som jag gjorde. Sist jag försökte fattade jag inte ett skit så jag bara kopierade någon"snygg" design som jag ihittade på internet men den gär gången har jag gjort allt själv från grunden. Har till och med designat headern själv (Y) Men nu ska jg gå och sova. Får hoppas att jag har lite mer tid och lite mer ork ikväll för annars ser min ide om att börja blogg igen inte så värst ljus ut. 

/Annah   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback