Söndag 17 Maj 23.15

2009-05-17 @ 23:44:07

Can't control my feelings.

Funderar på att vara sjuk imorgon. Känns som om att det skulle vara riktigt trevligt. Bara få komma bort ifrån allting. Stänga in mig på mitt rum och undvika morgondagen. I varje fall så suger mitt liv just nu. Vet inte vad jag tycker, vet inte vad jag vill, vet inte vad jag känner. Ena stunden är jag den lyckligaste männiksan på jorden och andra sitter jag med blodröda handleder. Minnena river upp gamla sår.
Även ifall det kanske inte märks är jag livrädd för att komma en människa allt för nära. För ca 1 år sen försvann två personer som betyde väldigt mycket för mig ut mitt liv utan att lämna så mycket som ett spår efter sig och det gav mig djupa sår. Visst, alla sår läker med tiden men ärren har man alltid kvar. I varje fall har jag mina kvar. Och sen en annan grej... Jag vet att det finns personer som anser att jag "håller på" med alla och ja, jag kanske håller på med många. Och anledningen till det är att jag är så jäkla rädd. När jag håller på att komma någon för nära så blir jag rädd och tar avstånd. En gång under dom senaste 9 månaderna har jag vågat och komma någon nära och som vanligt så blev jag sårad. Vilket tog ganska mycket på mig. Jag antar att det finns dom som sitter och tänker " Va fan, håll inte på med någon då?!". Visst, de är en bra ide. Det skulle antagligen fungera till och med. Bara jag klarade och låta bli att hålla med någon. Vilket jag har ganska svårt för med tanke på att jag faktiskt är en ganska svag person. Aja, nu ska jag inte skriva mer. Det som jag skrivt kan antagligen klassas som onödigt hela skiten men jag var bara tvungen och få skriva av mig eller vad jag nu ska kalla det.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback