Söndag 24 Maj 22.34

2009-05-24 @ 22:46:20
Just a friend. Or?

Jag antar att du förstod att jag menar dig bara du läste rubriken och jag tycker den säger ganska mycket. Det är precis så jag känner. Jag älskar dig som vän, de gör jag. Men ibland så älskar jag dig mer än bara som en vän också. Det är så himmla förvirrande. Jag skakar eftersom att jag gråter på insidan.
Just nu vet jag inte vad jag känner. Jag vet i alla fall att jag älskar att vara nära dig. Att jag önskar att du var här nu. Och...fuck kärlek !
Jag antar att du är ganska säker på att det är dig jag menar. Jag hoppas att du inte läser det här men egentligen vill jag att du ska läsa det mer än allt annat. Maybe this is what they call love. 

/Annah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback