Söndag 25 Maj 15.39

2009-05-25 @ 16:05:13
If roese are ment to be red and violets to be blue.

15.23 var alltså tiden jag vaknade idag då. Lite senare än vad jag hade tänkt mig faktiskt. Så man skulle med andra ord nästan kunna säga att den här dagen var "förstörd". Och sen har jag ingen aning om hur jag ska orkar masa mig upp vid 6 imorgon sen också. Jävla skola säger jag bara! Börjar bli ganska så rejält trött på den. Men det är ju trots allt bara några veckor kvar så jag får väl se till och stå ut.
Rubriken "if roses are ment to be red and violets to be blue" är förresten tagen ur et utav mína favoritlåtar för nuläget. Egentligen är nog inte själva låten så där jätte bra men texten är så himla vacker ! Fängslande på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt bra låt (:

2009-05-26 @ 17:08:39
URL: http://emelierunnelid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback