Söndag 31 Maj 01.36

2009-05-31 @ 01:57:42
Every day is build on your past.

Sitter och tänker lite på allt det som jag varit med om i mitt liv. Även om det är en ganska lång historia, 14 år, 2 månader och 2 dagar om man ska vara noga, så kommer jag ihåg det mesta utav den. Inte i detalj men i grova tag. Jag har varit med om ganska så mycket som kan klassas som skit men även mycket bra. Vissa grejer som kan klassas som skit är till exempel att jag aldrig haft en riktig familj. Inte ens när jag var liten. Och att jag gjort många val som jag inte borde ha gjort under som senaste två åren. Val som ändrade mig som person väldigt mycket. Men sen finns ju även alla bra grejer. Alla underbara människor som trädit in i mitt liv med tiden som jag lärt mig älska och blivit älskad av. Vissa av dom har tyvärr spårlöst raderats ut ur mitt liv men det är väl helt enkelt något jag får leva med.
Såg dig idag förresten. Eller jag tror det var du. Alla minnen vi delar får mig att både vilja skratta och gråta. Skrata för att det var så extremt underbara stunder vi hade och gråta för att du inte längre finns hos mig. Jag tror det var i 5;an som vi började umgås till och börja med men först i 6;an som vi vart riktigt bra kompisar. Sen när vi började 7;an så var saker och ting precis som vanligt men efter ett tag så började vi glida isär. Jag tror det var på grund utav Honom men jag vet inte. Det fanns säkert fler anledningar bara att du aldrig berättat för mig. Jag saknar dig faktiskt något enormt men jag har lärt mig leva utan dig även om det tog ett tag. Du var nog den enda vän som jag faktiskt någonsin älskat. Fast jag tror bara jag sagt det till dig en gång. Har förresten bara sagt dom orden till 2 personer i hela mitt liv. Har inte ens sagt det till mamma och pappa eller mormor och morfor eller någonting sånt vad jag kan komma på. Vill inte säga det i onödan. Det är 3 ord som enligt mig inte ska annvändas mer än nödvändigt. Man vill ju inte slita ut dom. Men jag kan fortfarande säga det om mena det. Jag älskar dig!

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback