Tisdag 19 Maj 22.46

2009-05-19 @ 23:17:59
Det enda som kan hela ett brustet hjärta är närhet.

Idag var det fotboll och brännboll mot/med stöllet då. Fotbollen spelades Kvb mot Stöllet och brännbollen spelades med blandade lag. Och håll i er nu....... mitt lag vann brännbollen! (: Men jag vet då fan hur det gick till kan jag säga. I vilket fall så var det inte min insats som ledde oss till seger. Och så klart så vann Kvb fotbollen (; Ganska trevlig dag faktiskt även ifall stämningen mellan Kvb och Stöllet inte är så där värst trevlig. Många har fördomar om personer och fördomar verkar vara något som smittar av sig ganska så lätt. Aja, efter skolan vart det sysslebäck med Ida och Martina. Som vanligt fördrev vi tiden med att sitta vid Bilisten och äta munkar. Måste verkligen sluta med munkar. Har räknat ut att jag äter minst 5 i vecka vilket är alldeles för mycket så från och med nu är det munkförbud som gäller. Efter att vi suttit och fetat oss så spenderade jag och Martina en timme på gymet. Tro det eller ej men det är sant.  Tänk på att även alla solbrända muskelberg har varit bleka lata soffpotatisar en gång i tiden (; Och sen till en annan sak... Vf ska man behöva skämmas över andra människor? Ifall någon som man till exempel råkar vara kompis med eller släkt med eller liknand gör bort sig så verkar folk förvänta sig att man ska skämmas ihjäl eller något liknande på grund av att den gör bort sig. Är inte det lite udda ? Jag skäms i varje fall inte över vad andra människor gör. Ja, det var bara det jag ville ha sagt. Tack och hej.

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback