Tisdag 19 Maj 23.23

2009-05-19 @ 23:38:29
Det är från dig jag vill känna den näheten.

Kom fram till att jag hade lite mer i skallen som jag behövde sätta ord på så det blev väl ännu ett inlägg. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är som sagt ganska förvirrad just nu. Men det mesta har faktiskt klarnat upp. Har i alla fall kommit fram till hur jag vill ha det. Nu är det väl bara och se om du vill det samma. Men jag kommer nog aldrig våga prata med dig om det. Har så jävla kasst självförtroende just nu. Och jag hatar när jag tappar självförtorendet för det slutar oftast med att jag blir ganska allmänt depprimerad och då ägnarjag väldigt mycket tid åt att bara tänka. Och det är när jag tänker som tårarna rinner. Har vart med om ganska mycket som kan klassas som skit egentligen. Har inte heller den där familjerelationen som dom flesta andra har. Min familj ser jag egentligen inte som min familj. Dom som jag ser som min familj är alla dom som jag älskar och som jag vet alltid finns där när jag behöver dom. Så när det kommer till kritan så är det den familj som jag skapat själv som jag värdesätter aldra mest. Jag älskar er <'3
Nej, nu kommer fan tårarna. 

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback