Torsdag 21 Maj 15.04

2009-05-21 @ 15:19:04
Love is all about trust.

Så sant som det är sagt. Kärlek handlar väldigt mycket om att man ska kunna lita på varandra. Men det där förtroendet tycker jag blir sviket alldeles för ofta. Och varje gång det händer en så får man lite svårare att lita på någon så mycket igen. I varje fall så får jag det. Otrohet är något som gör mig speciellt upprörd. Det är så jävla fucking fel. Har faktiskt vart det en gång, och jag är inte solt över det. Ångrade mig som fan efteråt och jag ångrar mig som fan fortfarande. Skulle absolut inte ha gjort som jag gjorde. Tyvärr så går det inte att gör det ogjort men om man kunde så skulle jag göra det. Förlåt.
Kom och tänka på allt det här igår när jag fick reda på att du har tjej. Ditt otrogna svin! Kunde ju fan inte ens nöja dig med en heller. Svin! Eller, så kanske jag inte ska säga. Jag vet ju inte hur länge ni vart ilag men jag har hört att ni vart ilag ett bra tag men visst. Ditt liv, dina val. Jag ska inte lägga mig i så länge som jag inte får skit för det. För jag har inte gjort något fel. Du sa inte att du hade tjej. Fuck kärlek säger jag bara ! Och fuck you !

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback