Fredag 10 Oktober 00.12

2009-10-10 @ 00:22:29
Sometimes life really sucks.

Så sant som det var sagt. Ibland suger livet. Tycker om honom som fan men vet inte hur mycket längre jag pallar den här skiten. Blir helt nervös bara av och tänka på det. Kan säga att jag absolut inte längtar tills på måndag efter lovet. Kommer bara bli skit av allt. Allt kommer säkert vara ändrat tills dess. Men säger så här, får jag höra ett jävla ord igen om något sånt skiter jag i allt. Fuuuuuck! Vill bara ställa mig och skrika rakt ut eller något liknande. Har ju egentligen inte gjort något fel. JAG höll på med han först!!! Det är inte jag som snott "din kille". Ursäkta utbrottet men det är min åsikt. Kan inte säga så mycket mer. Aja, kommer skriva saker som ja kommer ångra om jag skriver mer.

/Annah 

Kommentarer
Postat av: du vet.

för de första så har inte jag snott din kille hlr. han sa till mej att han inte ville ha dej för du kunde inte ha nått seriöst, så då börja ju jag hålla på me han å nu har ju du värsta utbrott på mej.

2009-10-10 @ 00:29:38
Postat av: du vet.

Han har nog fått valt vem han ville ha. Det är inget ni kan ändra på! Fatta det!

2009-10-10 @ 21:16:38
Postat av: AnnahBjör

Till "du vet." Har jag någonsin sagt att han inte får välja själv eller ? Nej, just det. Har aldrig sagt att det är upp till någon annan så håll käften.

2009-10-11 @ 18:27:29
Postat av: emelie.

till "du vet" på andra kommentaren så äre inte jag som skrivit. Jämt bara så du vet.

2009-10-11 @ 21:16:51
URL: http://emelierunnelid.devote.se
Postat av: linn

asså, ja...jag fattar inte varför ni ska hålla på att bråka om en kille, tänk ist på hur han känner sig!

och det är han som väljer vem han vill ha, ni kan ju inte båda säga, "nej, han vill ha mig" osv.

tycker synd om emil ja, inte någon av er :s

2009-10-16 @ 15:08:13
URL: http://theredeye.blogg.se/
Postat av: AnnahBjör

Linn; Annledningen till detta utbrott, jag är tsm med han så ja tror nog att det är mig han vill ha då. Stör mig nära andra tjejer skriver helt öppet in för alla hur jävla mycket hon vill ha honom och skriver att han inte alls vill ha mig och allt.

2009-10-16 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback