Lördag 3 Oktober 10.57

2009-10-03 @ 11:05:19
Somewhere in my mind.

Vaknade onödigt tidigt idag enligt min mening. Försökte somna om men det gick helt enkelt inte. Snö ute också förresten (: Helt vitt på backen och det snöar fortfarande. Vet inte om jag gillar det. I alla fall så har jag ångest just nu på grund utav allt jag har glömt och göra. Och inte heller kommer jag hinna göra det i helgen eftersom att jag har grejerna i skolan. Och så har jag ångest över betygen. Kommer inte klara och komma in där jag vill. Vill inte på GYRO i hultsfred, enda musik och media linjen i sverige. Fast ändå, jag vet inte om jag kommer orka flytta så långt. Man flyttar ifrån allt och alla. Vet ju inte ens om jag vill ha egen lägenhet och hur ska jag då klara av och bo ca 50 mil från alla jag känner? Visserligen är det typ 1 och ett halvt år kvar tills jag ska börja söka till gymnasie men ändå. Känns som om att det är värt och börja tänka på redan nu. Ångest, ångest, ångest över allt har jag. Aja, skriver säkert mer sen. Hoppas jag skriver om något som kan klassas som intressant då istället för att skriva om alla mina jävla problem.

/Annah

Kommentarer
Postat av: Kusse

Du har ju närmare till mig ;)hihih. Kämpa på nu gumman, se till att få bra betyg. Så är det bara att välja sen =) Puss

2009-10-07 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback