Söndag 11 Oktober 23.27

2009-10-11 @ 23:43:50
Your smile is like a breath of spring.

Rubriken är tagen ur Dolly Partons låt Jolene som jag suttit och lyssnat på säkert 50 gånger vid det här laget. Texten påminner mig om vissa saker. Fast det är en jävligt bra låt. Gitarrarbetet är jävligt bra gjort (y) Dagen har jag i alla fall spenderat hemma i soffan. Vart till boa en sväng men annars inget. Saknar dig<3
Är i akut behov utav pengar också för den som vill veta. Så jävla mycket jag behöver men har inte råd. Har en liten ide om hur man skulle kunna skaffa lite pengar men det märks väl hur det går med det. Hoppas det går vägen i alla fall. Skulle vara jävligt roligt. Kunna få in lite pengar på ett utav sina intressen (:

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback