Tisdag 6 Oktober 21.05

2009-10-06 @ 21:12:55

Can't fight the tears.

Jävligt jobbigt just nu. Vet inte vad jag ska göra. Allt är ett helvete. Alldeles för mycket i huvudet för att kunna tänka klart. Spontana handlingar som jag ångrar efteråt är väl det mesta som händer och sker för min del. Känns som att alla bara lämnar, som att jag gått miste om varenda vänn jag har. Känns som att alla pratar skit om mig bakom ryggen. Beter sig precis som vanligt emot mig men så fort jag vänder ryggen känns som det som om att ni pratar skit. Vill egentligen inte veta av mig. Står vid min sida när det passar
Kärleken är fortfarande skit. Får så dåligt samvete så det finns inte. Har bara lust och flytta långt, långt, långt härifrån. Någonstans där det knappt finns en enda människa. Ingen människa all älska, ingen människa att sakna. Pallar inte mer. Blääääää!

/Annah


Kommentarer
Postat av: Emma

Finns här <3

Bara du hör av dej om du vill prata <333

2009-10-08 @ 15:32:31
URL: http://znuttisen.devote.se
Postat av: AnnahBjör

Emma: (: <3

2009-10-10 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback