Lördag 1 Maj 11.50

2010-05-01 @ 11:56:29
Varför ljuger jag för dom som faktiskt bryr sig ? Jo, för att jag är så himla patetiskt.

Sitter hemma just nu och har nyss vaknat. Blanca (stavning ?:$) och mattias är också här. Carlotas dotter och hennes kille. Ska äta en brakmiddag bestående av utländskmat om jag fattat det hela rätt. I sånna situationer antar jag att det är meningen att man ska klä upp sig men för min del vart det inte riktigt så. Sitter i rallycross tröja, mjukis, inget smink och hår som står rakt ut och inte tänker jag ändra på det !

Nu till rubriken då...
Vet inte riktigt vad jag ska göra med saker och ting längre. Hoppas hela tiden på att det ska bli bättre och i perioder blir det men sen så helt plötsligt blir allt skit igen. Ibland tänker jag att det skulle vara bättre och skita i alla och hoppas på att jag kan gå vidare. Men det är inte så jag vill ha det. Vill ha det som det var förut. Då var
jag nästa alltid lycklig och det var inte ofta tårarna rann. Nu är det inte riktigt så jag skulle beskriva min situation. Men jag hoppas allt blir bättre för annars har jag inte så mycket till val.

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback