Lördag 6 November 17.11

2010-11-06 @ 17:15:56
Som alltid.

Som alltid när jag får lite läsare till bloggen så går jag in i någon inte-blogga perdiod. Så nu har jag gått ifrån 33 härliga läsare til 17 ! Men jag bryr mig inte ... SNÄLLA KOM TILLBAKA ?!

I varje fall så har jag nyss vaknat :) Var på "Halloween-natta" inatt och spenderade natten i en soffa på fritidsgården. Och inte helt oväntat så har ju problem med att sova. Jag klarar allvarligt talat inte av och se skräckfilm.

Jag borde verkligen lägga i en tvättmaskin eller två... men surprise! Jag orkar inte. Jag måste nog vara sveriges lataste människa. Träna på prov och göra läxer i allmänhet borde jag också göra. Men jag skulle nog tro att jag är för lat för det också. Så det blir några timmar framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback