Onsdag 27 Oktober 23.01

2010-10-27 @ 23:05:06

Min filosofiska sida.

Jag vet att fjortisbloggar stilen är den som drar läsare. Och jag har annvänt mig av den bara för att locka läsare endast faktiskt. Men saken är den att jag föredrar och skriva lite djupare inlägg och inte bara en massa meningslöst svammel. Jag vill skriva om mina drömma och mål och vilka vägar jag ritar ut på min livskarta.
Jag gillar och argumentera för mina ståndpunkter och diskutera med andra. Jag är tamejfan en ganska djup och filsofisk person egentligen. En dag i min skalle du...

Nu ska jag faktiskt ta och checka lite angående föreningen greenpeace. Kanske ett sätt och komma närmare mina mål?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback