Torsdag 28 Oktober 21.25

2010-10-28 @ 21:33:59

Dancing in the dark!

Dagen spenderades i torsby i dansens anda tänkte jag skriva men sen kom jag på att vi bara var i torsby i en timme. Dagen började i varje fall med att jag försov mig, ovanligt va ?:D Aningen sent anlände jag till skolan och genom led 15 minuter matte och en franska lektion.
Eller ja, under franskan led jag faktiskt inte. Annika, våran lärare i franska är kick ass ! Hon är grym :) Förut hatade jag verkligen franska och övervägde alla möjligheter att komma där ifrån men nu, tro det eller ej, tycker jag faktiskt att det är kul ! Kommer nog plåga henne med mail och likanden på gymnasiet...
Sedan var det och spendera en underbar timme i en mini-buss-bil men mina amigos sandra mikaela david petter och så maria (petters mamma). Sen vart det en intensiv danstimme och hemresa. För er som är intresserade har jag gjort en lista över vad vi ägnade oss åt i bilen...

- drack cola
- smaskade onödigt mycket med tuggumin
- skratta så vi grina
- peta in plastbitar i örona... hm mikaela ?
- rapa i örat (payback time bitch!)
- dunka disneylåtar
- prata om gymnaiset
- prata om ett vitrinskåp

Som ni ser så kan man hinna med en hel del på 2 timmar i en mini-buss-bil. Btw, äre någon som läser mina inlägg? För då kan ni väl skriva en liten kommentar så att jag vet att ni finns där ?:D

P.S jag vet att jag låter som en liten fjortis som är i grymt stort behov av kommentarer. Och jag har faktiskt inga bra argument och försvara mig med men jag hoppas att ni inte ser det så...


Kommentarer
Postat av: Mmikaelaaaaaa

Asså, du, Sandra tvingade mig ju! :D vi är gryyymma :)

2010-10-31 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback