Fredag 17 September 21.05

2010-09-17 @ 21:13:38

Inte så värst intressant information men i alla fall...

Beställde en jacka och ett par byxer och en jacka i måndags :) så 1812 kronor försvann ur plånboken på ca 2 minuter och 30 sekunder eller hur lång tid det nu kunde ha tatt och klicka hem kläderna. Min klädsmak är dyr.


Tänkte beställa någon utav jackorna jag laddade upp förut men nu är det så att jag är en väldigt lång person som inte kan beställa vanliga tjejkläder :) vilket är ganska tragiskt men ja, får väl leva med herrkläder. Den såg i alla fall mysig ut ! Och killkläder brukar ju trotts allt vara bekvämare ...? 1200:-



Och så dessa byxer som jag vart lite smått kär i när jag såg dom. 600:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback