Fredag 17 September 23.19

2010-09-17 @ 23:22:56

Hotfullt mail till tyst juicetillverkare...

Efter ännu en djup konversation med ida bestämde jag mig för att skriva ett hotfullt mail till en viss juicetillverkare...

Kära juicetillverkare ! Jag skulle vilja ha en noggrann lista på innehållet i eran juice efter att ha fått oanade konsekvenser efter att ha druckit eran juice. Jag kände mig minuterna efteråt helt borta, hade inte en aning om vad jag gjorde och kom senare inte ihåg vad jag hade gjort under dessa minuter. Visar det sig att era produkter innehåller knarkliknande preparat kommmer jag skriva ett flertflertal hotfulla mail till eran kundservice och även kontaka era föräldrar när jag får reda på era namn era jävlar ! Just nu känner jag även av spår av huvudvärk. Jag är mycket besviken, jag tyckte faktiskt juicen smakade gott men nu vågar jag inte dricka den mer. Tack och hej leverpastej från en förargad svensk väldigt attraktiv och besviken brutta i värmland i sverige !

Jag fick även ett tack för mitt mail...

 

OBS! DETTA ÄR MYCKET SERIÖST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback