Måndag 20 September 22.17

2010-09-20 @ 22:21:03
Annah goes crazy !

Jag har seriöst fått utav dom galnaste ideerna på senaste tiden. Och det känns som att allt spårat ut en aning. Men jag är på väg tillbaka, eller jag försöker i alla fall. Ska även ge mig av emot frissan imorgon och höra om tid för färgning! Vill nämligen vara ljusbrun igen:( Men tror inte karolin kommer vilja färga det eftersom att det är så pass slitet men vi får se vad hon säger. Ska i alla fall dra dit imorgon och diskutera. Sen får vi bara hoppas att ekonomin stöttar mina planer !


Ungefär den färgen med blonda slingor i vill jag ha :D men får se vad hon säger imorgon. Det kanske är rent ut sagt omöjligt med mitt hår som det är just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback