Onsdag 22 September 21.45

2010-09-22 @ 21:57:39

Jag saknar dig ...<3

Eller jag saknar ER kanske är mer exakt. För jag saknar ER. Två personer som betydde grymt mycket. Som inte längre finns där... helvete. Aja, fan, jobbigt det här. Två av dom som betyder/har betytt som mest bor nu långt härifrån, eller i alla fall för långt bort. En förlorade jag för länge sedan. En annan vet jag inte hur det gick till men den är borta den med ? Det var visst fyra istället för två.

Men aja, inte vara depprimerad mer:) nu ska jag skriva ner mina ekonmi planer här...

20/9 -  320 in på kontot. 290 kvar ? 200 = telefonräkning 90 = göra vad jag vill med
27/9 - 500 in på kontot. 200 = telefonräkning 300 = skor?
4/10 - 500 in på kontot. 350 = frisör 150 = skor?
11/10 - 500 in på kontot = frisör

vilket betyder att jag har en grymt tight budget :o Så nu blir det inget godis, chips, ost och skinksallader eller cola på ett tag framöver. Eller jo 90 spänn har jag ju :) Om detta nu är möjligt det får vi väl se... Ska nog kolla om jag hittar några lite billigare skor i Torsby eller något som man kan ha i vinter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback