Tisdag 21 September 21.16

2010-09-21 @ 21:42:20
Nätshopparen Annah!

Nu är det så att jag även ska beställa mig ett par skor, men sen blirre nog inte och beställa något på ett tag skulle jag tro. Kläderna kom föresten idag! :) Jackan älskar jag, skitmysig! Men jag blir aningen bred över axlarna... och byxerna var lite stora men skitbekväma dom med så det blir två keepers !
Här kommer i alla fall skorna som jag funderat på och köpa...


Dom här ska jag i alla fall köpa :) Inte direkt förtjust i den långa modellen. Men dom låga är riktigt najs ! Så ett par sånna här blir det i höst! 298:- (såg nyss att dom inte hade dom i mindre än 39, ska nog maila och kolla om dom får inte 37/38 snart, hoppas)

Nej, orkar inte lägga upp bilder på några andra skor för jag vill ha typ allihop på varenda hemsida. Men har i alla fall mailat om skorna så hoppas dom kommer in snart så att man kan beställa dom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback