Tisdag 28 April 13.49

2009-04-28 @ 13:59:53

Je savais que j'avais tort

Vet att jag inte skrivit på ett tag nu. Anledningen till det är vell att jag helt enkelt har tröttnat. Skulle aldrig har kommit på och göra det nu hellre om det inte var för att jag har franska i datasalen och då brukar jag ägna mig åt bloggande istället för franska. Och bara för att jag är allmänt udda så tar vi det på franska också...
Savoir que je ne suis pas d'écriture pendant un certain temps. La raison en est que j'ai tout simplement fatigué. Ne se serait jamais arrivé à le faire même si elle n'est pas que j'ai le français dans la salle d'ordinateur et puis j'ai l'habitude de me consacrer au lieu de blogs français.
Känn på den ni! (A)

Ja, tro inte att jag är någon form utav mvg-barn i franska nu för det är jag inte kan jag berätta. Jag har bara mina hemligheter ;) Men nu slutar vi. Puss 

/Annah

 


Kommentarer
Postat av: ida

vollevo korse avek moi? :)

2009-05-06 @ 21:50:28
URL: http://idaeskilsson.devote.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback