Måndag 14 December 20.49

2009-12-14 @ 20:52:23

Love turns the whole thing around.

Rubrken är förresten tagen ur en utav mina nuvarande favoritlåtar. Har ägnat största delen av dagen åt att lyssna/spela/sjunga den. Men nu till lite andra grejer. Som ni säkert vet är ja inte den som brukar skriva arga bitchiga blogginlägg, kanske gjort det ca 3 gånger eller något men nu kommer det ännu ett.

JAG BLIR SÅ JÄVLA PISSED OFF PÅ IDIOTER SOM ALDRIG FATTAR NÅGOT! HÄR STÄLLER MAN UPP I HOPP OM ATT DET HAR GÅTT IN I SKALLEN PÅ DIG MEN SEN VSAR DET SIG ATT JAG HADE JÄVLIGT FEL. MAN BETER SIG INTE SÅ SOM DU GÖR, FATTA! KYSS MITT FETA ARSEL SÄGER JAG BARA!

Så, då var jag klar med det (a) Har mycket mer och dampa loss lite över kan ja säga men de kanske jag delar med mig av lite senare istället. Just nu sitter ja i alla fall och funderar över hur jag ska göra imorgon, mår inte speciellt bra så funderar på och vara hemma men ja orkar typ inte vara det. Så kanske drar till skolan i alla fall. Vill göra klart matten innan jul och imorgon har vi sista lektionen tror ja? Har i alla fall bara b-delen på sista matteprovet kvar så är ja klart med 8;ans matte. Göttans säger jag bara! Ett betyg som ja vet att ja har fixat.

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback