Lördag 28 Februari 16.11

2009-02-28 @ 16:28:14

Do you think I'm waisting my time?

Spöknatta igår då :) Filmerna var jävligt äckliga kan jag säga. Det finns fan inga skräckfilmer nu för tiden. Bara äckelfilmer. Det är liksom bara äckligt när dom sågar av någon benet. Inte läskigt. Men den där spökrundan var... kanske inte läskigt men.... Aa, ja vet inte vad den var men skrek som en galning gjorde jag i varje fall. Shit vad jag skrek. Det kom en mot oss och jag och Emelite ställde oss bakom Ingela och skrek som fan! x'D Och sen sprang vi fort som fan därifrån och precis som vi typ hade börjat andas igen så kom de nån galning och sprang ner för backen och då fick jag ju så klart panik igen. Sprang som fan nästan hela vägen tillbaka sen. Usch! :S
Sen när vi kom in så såg vi på film igen och det var... äckligt. Men mys och titta med älsk (: <33333333 The mirrors var fan hemsk för den som vill veta. Asså den var konstigt nog mer läskig än äcklig så jag höll vell typ på och dö i panik när ja såg den. Till slut vände jag mig om och sket i och titta på filmen (a) Aja, sen vid 1 kom vell pappa och hämta oss. MIg, Johan, Martina och... Linus... Det var ylva som frågade om han kunde åka med mig och ja kunde vell inte direkt säga nej. Nej, nu ska jag inte vara taskig. Jävligt trött var jag när jag kom hem också. Somnade typ direkt.
Nu lite om idag då...
... Vaknade typ vid 11, halv 12. Får sova på morgonen för ovanlighetens skull nu när inte farmor är hemma. Gött var det. Men något mindre gött är att jag inte har några pengar på telefon och att mina gratis sms är slut och jag har bytt till Halebop (igen) så jag måste vänta tills det nya kommer... "/ Det är förjävligt! Jag är liksom mobilberoende för den som inte har fattat det. Jag sover, duschar, äter, gör allt med min telefon ! xD Och när jag inte har den i fickan så stoppar jag ner handen och letar efter den typ hela tiden ändå. Nej usch, ska fan söka till behandlingshem för mobilberoende. Någon som vill söka med mig?(a) Tror nog inte att dom som bor där är speciellt sociala. Dom sitter vell bara med telefonerna hela tiden.

Aja, nu ska ja titta på Kitchen Night-någonting xD Puss! <3

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback