Måndag 16 Februari 15.22

2009-02-16 @ 15:31:03

Sorgerna fick henne att länga till en kista...

Sitter i soffan och tittar på tv. Har mest luggigt och sovit idag. Blev ingen skola för min del. Mår inte så värst bra. Har skit ont i magen :S Har liksom inte så där vanligt ont i magen heller utan mer ont. Typ på vänstersidan. Ont gör det i varje fall. Har förresten laddat hem FL studio! :) Najs är det. Har nästan lärt mig hur det fungerar. Har inte gjort någon direkt bra låt ännu. Bara en någorlunda skön version på "Jönssonligan" och sen en på en lejonkungenlåt som jag inte kommer ihåg namnet på. Blir säkert bättre låtar när jag förstår mig på programmet ordentligt.

Är det någon som kan hjälpa mig och snygga till min blogg lite grann förresten?(A) Vet liksom inte hur man gör. Och så som bloggen ser ut just nu kan den ju inte göra så värst länge till. Ser ju förjävligt och extremt oproffsigt ut. Aja, ska sätta mig och leka lite med FL nu.

/Annah


Kommentarer
Postat av: Emma

ja visste inte heller hur man gjorde :p därför skaffa ja en annan :p www.devote.se mkt lättare allt där :p

2009-02-17 @ 21:27:54
URL: http://znuttisen.devote.se
Postat av: Martinaa

Ja kan hjälpa dej ;D <33

2009-02-24 @ 12:17:13
URL: http://martinaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback