Måndag 1 Juni 10.35

2009-06-01 @ 10:45:27
Not my thing.

Sitter i datasalen nu och har "bild". Kan inte direkt påstå att jag ser något samband mellan ämnet bild och att sitta vid datorn men jag klagar inte. Är i varje fall jävligt hungrig. Tror snart att ja dör om jag inte får mat. Är till och med för hungrig för och skriva blogg. Jävla fetto jag är ;D 
Idag blir det nog sysslebäck i varje fall. Leka med ida och Emelie (y) Blir väl antagligen och dra till bilisten och äta korv och munkar som vanligt antar jag. Kanske inte världens roligaste grej men roligare än att sitta i höljes hela dagen och ruttna i alla fall. Men i sommar blir jag väl typ fast i höljes ett par veckor eftersom att jag antagligen ska jobba i boa. Får väl stå och plocka varor hela dagarna eller något liknande vilket inte är så värst kul men får i alla fall lite pengar för det så man får vara glad. Känns som om att jag är i behov utav det. Men inget bestämt ännu. Han skulle kontakta mig senare sa han. Hoppas faktiskt att jag får det även om det är jävligt tråkigt.

/Annah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback