Onsdag 18 Mars 11.11

2009-03-18 @ 11:23:47
I am living still.

Ledig idag då. Linn skulle ha kommit hit så skulle vi ha gått till gymet i höljes men hon hade inte skjuts så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Finns som sagt inte mycket att göra här uppe. Men imorgon blir det och färga sig (y) Utväxten och underhåret hade jag tänkt. Fast jag vet inte riktigt hur det blir med det där med underhåret. För jag har ganska tunt hår och om jag färgar det svart som jag hade tänkt är det lätt att det skiner igenom och det blit ju inte så där värst snyggt. Och sen så är jag rädd för att en del av färgen går ur (som det lätt gör när man har färgat blont hår) så att det blir grått. Och blir det ju fan dyrt och köra två paket färg i månaden för att färga utväxten. Mja... det är mer som säger emot  är som säger för så jag vet inte om det blir så mycket med det där. Även om det kunde bli jävligt snyggt. Åh, hjälp mig någon, hur ska jag göra?! Och sen vill jag ha ny kula till piercingen men då måste jag till Torsby. Fast ska ju ner Fredag, Lördag den helgen jag fyller år hade jag tänkt så då blir det vell och köpa ny kula till piercingen. Någon som har förslag på vad jag ska köpa för kula eller?
Aja, ska vell dra ner och laga mat nu. Köttfärsås med spegetti (Y)

/Annah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback