Tisdag 3 Mars 21.24

2009-03-03 @ 21:41:46
Who am I supposed to belive?

Inte länge sen som jag kom hem nu. Har varit på "nya steg-moj". Var faktiskt ganska kul. Jag och pappa hade väldigt fina konversationer. Vi skulle träna på att inte falla för kompistryck och då skulle föräldrarna försöka få med oss på något som till exempel att supa eller röka eller något liknande och då skulle pappa få med mig på att supa och jag skulle stå emot men ja.... det kanske inte slutade riktigt så.
Pappa; Kan du inte be Evelinas bror och köpa öl till helgen?
Jag; Varför då?
Pappa; Så att vi har något och dricka?!
Jag; Men det finns vatten!
Pappa; Men det är inte lika kul.
Jag; Det är det visst det. Man behöver inte alkohol för att ha kul.
Pappa; Jo men kom igen nu.
Jag; Äh skit samma, du var för seg, jag hakar på! xD
Med andra ord var det där en väldigt lyckad övning för min del. Sen skulle vi ta ett sånt exempel till...
Pappa; Ska vi gå och tända på papperskorgen där borta och se om brandlarmet går?
Jag; Har du bensin på dig då?
Pappa; Det här gick inge bra. Jag får ju med mig en stupfull pyroman hem!
Jag; *dör av skratt*
Det var med andra ord ganska lyckade övningar. Jag skrattade så jag dog och det var inte ens kul. Eller lite kul var det (a) Men ändå...
Just nu sitter jag hemma och har allmänt tråkigt. Snälla någon kom och lek med mig innan jag tråkar ihjäl här ute i skogen :o Finns ju fan inget och göra. Man kan ju inte ens vara ute och fota om man nu inte finner det väldig intressant och vara ute och fota en massa träd. Mestadels granar. Men pappa och jag kanske ska flytta till sysslebäck fast om jag känner far min rätt kommer det nog aldrig bli något annat än en massa prat om det. Har han inte flyttat hemifrån efter 43 år är de nog inte så stod ide och hoppas på att de någonsin kommer hända. Fast det skulle vara skönt och komma ifrån vildmarken.

/Annah

Kommentarer
Postat av: idaa

haha, ''jag hakar på''

BRA ANNA! :D höhöhö <) <3

2009-03-04 @ 18:59:33
URL: http://idaeskilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback