Måndag 26 Oktober 00.03

2009-10-26 @ 00:10:30

Förbjudet med självförtroende ? NEJ !

Asså, varför ska det vara så jävla svårt och ha lite självförtroende egentligen? Kanske för att folk anser att man är en jävla bitch om man faktiskt står på sig lite. Folk pratar skit om en ifall man råkar säga att man är nöjd med sig själv, tycker att man är snygg eller tycker att man itne behöver gå ner ett enda jävla gram. Men nu säger jag det, och kallar mig bitch om ni vill. JAG ÄR NÖJD MED HUR JAG SER UT. JAG ÄR STOLT ÖVER MIN KROPP OCH JAG ÄR STOLT ÖVER ATT JAG ÄR DUKTIG PÅ ATT RITA/MÅLA OCH ATT SPELA OLIKA INSTRUMENT. OCH SEN ÄR JAG INTE HELLER SPECIELLT DÅLIG PÅ ATT SJUNGA NÄR JAG FAKTISKT ÄR SERIÖS. MEN JAG VÅGAR INTE GÖRA DET NÄR NÅGON LYSSNAR ÄNNU SÅ DET ÄR INGEN IDE OCH TJATA. SEN ÄR JAG JÄVLIGT STOLT ÖVER ATT JAG FAKTISKT VÅGAR SKRIVA DET HÄR. FÖR NÄR MAN KOMMER TILL KRITAN ÄR DET FAKTISKT SÅ HÄR JAG TYCKER.

Ja, nu kommer det säkert vara vissa som kommer snacka skit om det här men det finns ingen annledning till det. Enda annledningen till att ni skulle göra det för att ni inte har självförtroende nog själva. Och jag trycker inte ner någon genom att skriva det här. Annledningen till detta inlägg är typ, ja, vi drar hela storyn. Även om den inte är så lång.

Kille: du var ju sexig du med ;)
Jag; haha det tycker du ?:p
       *efter en stund* eller okej, det där var ett jävligt kasst svart, ärligt talat tycker fan jag också det :D

Det var min lilla story om hur jag insåg att jag faktiskt har självförtroende och att det faktiskt inte är fel och visa det (:

/Annah


Kommentarer
Postat av: Ida

Fint de :)

2009-10-26 @ 13:00:02
URL: http://iissies.blogg.se/
Postat av: AnnahBjör

ida: japp :D

2009-10-26 @ 15:05:38
Postat av: mmikaelat

Grymt Annah, grymt.



äh, vafan, jag tycker precis likadant.

2009-10-26 @ 20:52:15
URL: http://mmikaelat.blogg.se/
Postat av: mmikaelat

Svar: Okeeej..? Så kanske det är, jag har ingen aning. (a)

2009-10-26 @ 20:59:25
URL: http://mmikaelat.blogg.se/
Postat av: david

hej, jag har En Hest I Min Armbåge

2009-10-26 @ 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback