Söndag 25 Oktober 22.46

2009-10-25 @ 22:58:57
Feeling empty.

Tomt. Allt känns abra tomt just nu. Men det är väl så ja brukar känna mig när allt det dära yttre är "inte-långt-från-perfekt" men jag fortfarande inte känner mig nöjd. Men det är väl inte så konstigt med tanke på att det inte är dom sakerna som betyder lycka. Med det dära yttre menar jag att man har pengar, får det man vill, får göra som man vill, får killar och ja, ni fattar. Men grejen är den att det spelar ingen roll om man har pengar, en hamburgare för 500 spänn gör ingen lycklig. Man behöver inte mer pengar än det man behöver för att överleva och kanske lite till. Och får det man vill och får göra som man vill, liksom vad fan, ingen får precis allt man vill eller göra precis som man vill. Och i 99,99% av alla fall är det de grejerna som man helst vill ha eller helst vill göra som man inte får. Och då spelar det väl ingen roll i slutänden? Och "får alla killar", vem bryr sig ? Så länge som det inte är äkta kärlek spelar det väl ingen roll. Att bli utnytjad av en massa killar för att dom tycker man är snygg så dom vill ha sex gör väl ingen glad? Enda gången en kille kan göra mig lycklig är när jag är så där upp över öronen kär. När jag saknar honom så fort som jag inte har honom nära och känner hur det liksom pirrar till i hela kroppen när jag ser honom. Det är enda gången en kille kan göra mig lycklig. Lycka har egentligen inte ett skit med det så kallade yttre och göra. Bara det inre. Och att folk klagar på att man inte vill hjälpa till med andra människor i världens problem, som har värre problem än vad man har själv. Jag kan bara säga en sak och säga om det. Jag har fullt upp med att ta itu med mina och mina näras problem! Jag har inte kraft och energi nog för att engagera mig i deras liv också. Och nu menar jag inte att mina döviktigt problem är i stil med att jag bröt en nagel imorse eller att min mascara är slut. ALLA människor har faktiskt problem som är viktigare än så. Jag lovar.

/Annah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback