Lördag 24 April 17.41

2010-04-24 @ 17:47:51

Älskar min EmilEdbom!

Blivit lite kass uppdatering men jag har en giltig orsak. Spenderat natten hos världens bästa älskling :* Vart tillsammans i snart 7 månader och har aldrig älskat någon så mycket. Känns skönt med en kille som jag verkligen kan vara mig själv med. Kan vara lika knäpp och galen med han som med tjejerna och han får mig alltid och må bättre om jag är ledsen. Och, ja, det kanske låter lite konstigt men har aldrig vart med en kille som jag kunnat se riktigt hemsk ut med utan att bry mig men det kan jag med han :) Hår som står åt alla håll, inget smink, mjukis, ja ni fattar. Älskar min emil <3

/Annah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback