Söndag 19 Decmber 13.02

2010-12-19 @ 13:09:16
I rather skip christmas this year.

Snart bär det av till linda med fullpackad väska och gittaren. Där stannar jag tills tisdag så det är väl bara och hoppas att våra tjejiga sidor inte tar över och vi dödar varnadra eller något i den stilen.

Funderar på och måla något till mormor och morfar i julklapp men frågan är vad ? Har ju inte heller speciellt mycket tid på mig för kommer ju till torsby den 22 och blir antagligen då som jag drar igång med projektet. Har många bollar i luften just nu och resultaten kommer troligen upp på bloggen snart :) ska nog be emma ta lite kort när jag kommer till torsby om jag har något färdigt och sen kommer dom upp här!

Ska nog även speia in en låt och lägga upp som jag tillägnar en viss person. Nothing lasts forever

(ett mycket välanvänt citat)











Kommentarer
Postat av: therese

Svar; Ja tyvärr är det väl så, haha. Men jag hör av mig så fort jag har fått med mig den hem så löser vi detta på nåt fiffigt sätt :)

2010-12-19 @ 21:13:28
URL: http://therrorrese.blogg.se/
Postat av: idis*

sv; traktorn din? :ooo eller vaaaa?

2010-12-20 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback